If there is a chance of getting young and healthy again, would you hesitate?

There are only natural things,
no synthetics,
no chemicals,
you deserves the best...
to get back your health, beauty and prosperity in life.

I only go natural...

91,jln raja musa mahadi,tmn hillview,, Ipoh,Perak, Malaysia

Wednesday, May 22, 2013

Masalah pembelajaran =JERI QUOTIENT

Alhamdulillah, selama 18 tahun saya merawat penyakit pesakit2 yang datang brrjumpa saya, saya tak sangka pesakit cilik saya yang unik Nur Faqihah Azwani memberi kesan yang besar pada tugas saya membantu masyarakat yang memerlukan bantuan. Saya faham apakah tekanan ibubapa yang mempunyai anak autisma. Saya berdoa pada Allah ibubapa 2 ini mendapat pahala syurga.
Ilham yang saya perolehi dari masalah autisma membuahkan satu produk untuk merangsang minda dan karektor yang positif iaitu JERI Quotient.
Semua masalah karektor yang negatif termasuk autisma dapat dirawat menampakkan kesan yang amat ketara.

Pengambilannya bagi kanak bawah 12 tahun ialah sebiji pil untuk setiap 4 jam.
Untuk dewasa 2biji pil setiap 4 jam.

No comments: