If there is a chance of getting young and healthy again, would you hesitate?

There are only natural things,
no synthetics,
no chemicals,
you deserves the best...
to get back your health, beauty and prosperity in life.

I only go natural...

91,jln raja musa mahadi,tmn hillview,, Ipoh,Perak, Malaysia

Wednesday, June 9, 2010

Attitude Anak

Attitude Therapy Professional Practitioner: Attitude Anak
Anak adalah zuriat dan duplicate kepada ibu dan bapanya. Pada anak lah terlihat rahsia attitude seorang bapa atau seorang ibu. Ramai menyangka faktur persekitaran dan zaman yang merubah anak menjadi seperti apa yang tidak di mau oleh ibu bapa. Dalam mencari punca-punca masalah dikalangan anak-anak remaja, attitude ibu bapa boleh dicerminkan pada anak-anak mereka. Corak ini menceritakan segala-galanya, cuma kita perlu merenung sahaja. Ibu bapa yang spiritual menghasilkan kekuatan spiritualnya melalui bimbingan yang tersusun mantap pada anak-anak yang dilahirkan. Ibu bapa yang bermasalah juga menghasilkan kehidupan bermasalah pada anak-anak mereka. Dua fenomena yang berpakej. Pepatah orang tua :"dimana tumpahnya kuah jika tidak kenasi" adalah tepat menggambarkan kaitan ibu bapa dan anak-anak.
Membetulkan attitude anak adalah tugas melawan arus. Apa yang lebih berkesan ialah membetulkan attitude ibu bapa dapat membetulkan attitude anak-anak.
Jika anda seorang iibu atau seorang bapa, betulkan attitude anda secara perlahan-lahan dengan penuh azam . Buatlah perubahan yang anda mampu buat tanpa paksaan pada diri anda. Dengan kesedaran adalah lebih baik, dan akhirnya anda dapat memrubah anak-anak anda kepada attitude yang lebih baik.

No comments: