If there is a chance of getting young and healthy again, would you hesitate?

There are only natural things,
no synthetics,
no chemicals,
you deserves the best...
to get back your health, beauty and prosperity in life.

I only go natural...

91,jln raja musa mahadi,tmn hillview,, Ipoh,Perak, Malaysia

Wednesday, June 9, 2010

Merubah Attitude

Untuk merubah attitude yang salah kepada attitude yang baik memerlukan tenaga rohani, emosi, mental dan fizikal. Attitude therapy sentiasa peka kepada masalah yang dialamai oleh manusias dalam melayari kehidupannya hingga tercapai satu titik keseimbanagan dalam keempat-empat fakulti insan ini.
Setiap attitude yang salah datang dari kelemahan organ yang bertanggungjawab pada sistem tubuh yang mengawal fungsi attitude itu. Contohnya kekecewaan datang dari ketidakupayaan jantung berfungsi. Sistem tubuh yang terlibat ialah sistem aliran darah. Emossi percintaan adalah dikawal oleh sistem pernafasan, paru-paru. Apabila attitude seseorang kearah negative, dia tidak lagi dapat menyeimbangkan peranan fungsi-fungsi sistem tubuh itu. Untuk membetulkan attitude negative itu amat-amat memerlukan tenaga yang serupa yang diperlukan oleh sistem tubuh itu barulah dapat menghasilkan keseimbangan semula.
Melalui sistem diagnos dan penyediaan tenaga dalam medium aromatherapy, minyak zaiton dan madu di padukan dengan doa syifa dan pancaran tenaga rohani, Attitude Therapy dapat membantu memulihkan sebarang masalah dan penyakit yang sukar untuk diubati.

No comments: